Čeprav nekateri nepremišljeno trdijo, da lahko vljudnostna pravila in knjige o lepem vedenju kot staro kramo zmečemo v smeti, praksa vsak dan na vseh področjih našega življenja dokazuje, da ljudje potrebujemo določena pravila vedenja, pravila v komunikaciji s partnerjem, otroki, s kolegi, pa na delovnem mestu in s poslovnimi partnerji, strankami.
Potrebujemo pravila komunikacije z drugimi ljudmi. Ta zunanja podoba našega vedenja pa nam včasih povzroča težave.
Pravila lepega vedenja so obstajala in bodo tudi v prihodnosti, seveda pa so odraz določenega časa, razmerij moči ter oblasti in socialne strukture. Sodobna pravila so izoblikovana v tej smeri, da nam pomagajo pri povezovanju, da krepijo medsebojno razumevanje, strpnost, obzirnost do drugih in drugačnosti, vzpodbujajo nas k pripravljenosti, da pomagamo drug drugemu, vedno manj nas utesnjujejo, upoštevajo tudi generacijske razlike, so sprejemljiva, hkrati pa niso dogmatična. To pa je že kar cel niz elementov, ki nam omogočajo prijetno počutje v vsakodnevnih situacijah od jutra do večera.
Prav je, da jih dobro poznamo, saj nam omogočajo, da se bomo bolj samozavestno in odločno znašli v različnih poslovnih situacijah, to pa lahko pripomore k še boljšemu poslovnemu uspehu in še večji odličnosti ter seveda prijetnejšemu sobivanju.
Seminar bo vodila ga. Bojana Košnik Čuk, ki je mednarodno priznana strokovnjakinja s področja poslovnega bontona. Ima 20 letne izkušnje poslovnega protokola na najvišjem državnem nivoju. Je direktorica podjetja Bonton d.o.o., v okviru katerega izvaja tudi Šolo poslovnega in diplomatskega bontona. Je avtorica knjižne uspešnice 24 ur poslovnega bontona.
Podrobnejša vsebina seminarja:
pravila sodobnega evropskega bontona (novosti v poslovnem svetu, odnos moški, ženska, zasebno življenje, vrača se romantika,…)
preprosta formula s katero si vedno lahko pomagamo, v kulturi vedenja, v bontonu, če smo v dilemi, zadregi, tako zasebno kot poslovno
čas je dragocen, še vedno velja, da je točnost vljudnost kraljev, (kakšne zamude so še sprejemljive, kakšne zapovedi nam prinašajo družabni dogodki, sestanki, konference, zasebna druženja,…)
nekaj nasvetov glede delovnega bontona, vljudno vedenje udeležencev v delovnem okolju
sprejem poslovnih partnerjev, gostov, strank, dobrodošlica, kako postopamo, ko smo sami v vlogi gostov
desno pravilo in pravilo bližine
vstopanja v prostore, dvigala, hoja po stopnicah,
pravilen odnos do tajnice, poslovne sekretarke, do sodelavcev
kaj je dobro vedeti o komunikaciji s podrejenimi in seveda nadrejenimi
kje nam bonton postavlja meje v komuniciranju s strankami, poslovnimi partnerji, kaj storiti če ga polomimo
kaj nam prinašajo posebnosti poklica v smislu prave komunikacije
neverbalno komuniciranje, govorica telesa, nasmejan ali zlovoljen obraz, poslovna govorica telesa naša prednost in priložnost
predstavljanje, naslavljanje
rokovanje, kdo komu prvi ponudi roko, kakšen je pravilen stisk roke
tikanje ali vikanje
pozdravljanje, pravica ali dolžnost
nikoli več ne bomo imeli druge priložnosti, da naredimo prvi vtis
imena in nazivi, kdaj gospe in kdaj gospodične
olikan poslovni sestanek,(nekaj nasvetov za dobro izpeljan sestanek, razgovor, predstavitev sodelavcev, kako pravočasno zaključiti, kdo lahko vstopa v prostor, ko sestanek že poteka,…)
pitje kave na sestankih ni družabni obred, postrežba med sestanki in srečanji
kdaj in kako izročamo poslovne vizitke, kakšne so pravilno oblikovane službene vizitke, čemu je namenjena prazna hrbtna stran
upoštevanje prednostnega vrstnega reda in poznavanje pravil (koga prej pozdraviti, komu prej ponuditi roko, sedežni red in posedanje na sestankih,…)
uporaba stacionarnih in prenosnih telefonov
kam prilepiti žvečilni gumi, nekaj nasvetov za kadilce, prisluhnejo pa lahko tudi nekadilci
je vedenje pri mizi res tako pomembno
delovni zajtrki, poslovna kosila in večerje, (vse kar je potrebno vedeti, če želimo dobro izpeljati poslovno kosilo ali večerjo, pravilna uporaba pribora, kdo pri obroku prvi začne jesti in kdo zaključi, kdaj povedati zdravico ali zahvalo, koliko časa traja poslovni obrok, kako pojesti posamezne jedi
pokušanje vina in vinski snobizem, zakaj s penino ne trkamo, zobotrebci so stvar preteklosti, romantična večerja v dvoje,…)
kultura oblačenja, obleka v delovnem času za gospoda in gospo, oblačila za svečane priložnosti, prosti čas, higiena sodobnega človeka, osebna urejenost, kdaj še zamižati na eno oko, (vse kar je potrebno vedeti o izrazih business formal, business standard, business casual, smart casual, sporty casual,…)
poudarek na kulturi oblačenja glede na posebnost poklica
pravilno sedenje za gospo in gospoda, kam s torbicami in poslovnimi torbami
pisna komunikacija, načela uspešnega sporočanja
elektronska komunikacija, elektronska pošta, internet
Preko predlagane vsebine boste slušatelji lahko preverili in osvežili poznavanje poslovnega protokola in pravil bontona na najvišjem nivoju, v vsebino so zajete vse novosti sodobnega bontona in kulture vedenja. V vsebino je zajeto tudi vse tisto, kar potrebujemo v našem zasebnem življenju z našimi najbližjimi, prijatelji in znanci.
Poseben poudarek bo namenjen primerom iz prakse, morebitnim dilemam, v katerih se kot ljudje, ki smo vpeti v različne delovne procese in različne življenjske situacije, še prehitro znajdemo.
Kotizacija:
za člane OOZ Jesenice, Radovljica in Tržič s poravnano članarino – 25,00 EUR (z vključenim DDV)
za zaposlene pri članih OOZ Jesenice, Radovljica in Tržič s poravnano članarino – 25,00 EUR (z vključenim DDV)
za ostale udeležence – 50,00 EUR (z vključenim DDV)
Čeprav nekateri nepremišljeno trdijo, da lahko vljudnostna pravila in knjige o lepem vedenju kot staro kramo zmečemo v smeti, praksa vsak dan na vseh področjih našega življenja dokazuje, da ljudje potrebujemo določena pravila vedenja, pravila v komunikaciji s partnerjem, otroki, s kolegi, pa na delovnem mestu in s poslovnimi partnerji, strankami.
Potrebujemo pravila komunikacije z drugimi ljudmi. Ta zunanja podoba našega vedenja pa nam včasih povzroča težave.
Pravila lepega vedenja so obstajala in bodo tudi v prihodnosti, seveda pa so odraz določenega časa, razmerij moči ter oblasti in socialne strukture. Sodobna pravila so izoblikovana v tej smeri, da nam pomagajo pri povezovanju, da krepijo medsebojno razumevanje, strpnost, obzirnost do drugih in drugačnosti, vzpodbujajo nas k pripravljenosti, da pomagamo drug drugemu, vedno manj nas utesnjujejo, upoštevajo tudi generacijske razlike, so sprejemljiva, hkrati pa niso dogmatična. To pa je že kar cel niz elementov, ki nam omogočajo prijetno počutje v vsakodnevnih situacijah od jutra do večera.
Prav je, da jih dobro poznamo, saj nam omogočajo, da se bomo bolj samozavestno in odločno znašli v različnih poslovnih situacijah, to pa lahko pripomore k še boljšemu poslovnemu uspehu in še večji odličnosti ter seveda prijetnejšemu sobivanju.
Seminar bo vodila ga. Bojana Košnik Čuk, ki je mednarodno priznana strokovnjakinja s področja poslovnega bontona. Ima 20 letne izkušnje poslovnega protokola na najvišjem državnem nivoju. Je direktorica podjetja Bonton d.o.o., v okviru katerega izvaja tudi Šolo poslovnega in diplomatskega bontona. Je avtorica knjižne uspešnice 24 ur poslovnega bontona.
Podrobnejša vsebina seminarja:
Preko predlagane vsebine boste slušatelji lahko preverili in osvežili poznavanje poslovnega protokola in pravil bontona na najvišjem nivoju, v vsebino so zajete vse novosti sodobnega bontona in kulture vedenja. V vsebino je zajeto tudi vse tisto, kar potrebujemo v našem zasebnem življenju z našimi najbližjimi, prijatelji in znanci.
Poseben poudarek bo namenjen primerom iz prakse, morebitnim dilemam, v katerih se kot ljudje, ki smo vpeti v različne delovne procese in različne življenjske situacije, še prehitro znajdemo.
Kotizacija:
Podrobnosti
Prizorišče
4240 Radovljica, Slovenija + Google Map