v okviru projekta Interreg Italia-Slovenija, za vas pripravljamo brezplačno predavanje o blagovnih znamkah. Vsebina pa je aktualna in koristna tako za za mala kot srednje velika podjetja (MSP).
Blagovna znamka je lahko ključnega pomena za uspešnost vsakega podjetja.
Iz vsebine delavnice:
– Razumevanje in pomembnost blagovnih znamk v podjetništvu
– Njen vidni del – logotip, slogan, ime … in nevidni del – vrednote, poslanstvo, vizija, osebnost , edinstvena zgodba …
– Dojemanje blagovne znamke vaših kupcev. Graditi identiteto, kakovost, zvestobo in premoženje v njihovih očeh – opazujmo in prisluhnimo jim!
– Orodja za uspešno uvajanje, vzdrževanje in komuniciranje blagovne znamke
– Razvoj blagovnih znamk z uporabo vitkega pristopa
– Konkretne rešitve za vaše podjetje.
Podjetja z uspešnimi blagovnimi znamkami so namreč znala v pravem trenutku najti prave nastavke, nekateri so to naredili povsem intuitivno, drugi bolj strukturirano.
Seminar je zelo konkreten in praktično naravnan, saj boste udeleženci slišali koristne in uporabne informacije o pomenu blagovnih znamk v podjetništvu.
Predavatelj:
mag. Dejan Šraml je direktor Območne obrtno-podjetniške zbornice Logatec in podjetniški svetovalec. Izvoljen je bil v visokošolski in raziskovalni naziv asistent z magisterijem za področje managementa ter kot predavatelj sodeluje z IBS Mednarodno poslovno šolo Ljubljana. Na Fakulteti za management primorske univerze je vodil različne sektorje – odnosi z javnostmi, trženjsko komuniciranje, znanstvenoraziskovalno dejavnost ter vodil primorsko regijo Slovenskega društva za odnose z javnostmi. Njegova področja delovanja so podjetniško in poslovno svetovanje, marketing, turizem, blagovne znamke, odnosi z javnostmi, spletna družbena omrežja, HRM, start-upi, nepridobitni management, EU projekti.
Prijave:
zbiramo do petka, 15.11.2019 preko telefona (04 583 34 50, 051 399 156), e-pošte: ooz.jesenice@gmail.com ali e-prijave.
v okviru projekta Interreg Italia-Slovenija, za vas pripravljamo brezplačno predavanje o blagovnih znamkah. Vsebina pa je aktualna in koristna tako za za mala kot srednje velika podjetja (MSP).
Blagovna znamka je lahko ključnega pomena za uspešnost vsakega podjetja.
Iz vsebine delavnice:
– Razumevanje in pomembnost blagovnih znamk v podjetništvu
– Njen vidni del – logotip, slogan, ime … in nevidni del – vrednote, poslanstvo, vizija, osebnost , edinstvena zgodba …
– Dojemanje blagovne znamke vaših kupcev. Graditi identiteto, kakovost, zvestobo in premoženje v njihovih očeh – opazujmo in prisluhnimo jim!
– Orodja za uspešno uvajanje, vzdrževanje in komuniciranje blagovne znamke
– Razvoj blagovnih znamk z uporabo vitkega pristopa
– Konkretne rešitve za vaše podjetje.
Podjetja z uspešnimi blagovnimi znamkami so namreč znala v pravem trenutku najti prave nastavke, nekateri so to naredili povsem intuitivno, drugi bolj strukturirano.
Seminar je zelo konkreten in praktično naravnan, saj boste udeleženci slišali koristne in uporabne informacije o pomenu blagovnih znamk v podjetništvu.
Predavatelj:
mag. Dejan Šraml je direktor Območne obrtno-podjetniške zbornice Logatec in podjetniški svetovalec. Izvoljen je bil v visokošolski in raziskovalni naziv asistent z magisterijem za področje managementa ter kot predavatelj sodeluje z IBS Mednarodno poslovno šolo Ljubljana. Na Fakulteti za management primorske univerze je vodil različne sektorje – odnosi z javnostmi, trženjsko komuniciranje, znanstvenoraziskovalno dejavnost ter vodil primorsko regijo Slovenskega društva za odnose z javnostmi. Njegova področja delovanja so podjetniško in poslovno svetovanje, marketing, turizem, blagovne znamke, odnosi z javnostmi, spletna družbena omrežja, HRM, start-upi, nepridobitni management, EU projekti.
Prijave:
zbiramo do petka, 15.11.2019 preko telefona (04 583 34 50, 051 399 156), e-pošte: ooz.jesenice@gmail.com ali e-prijave.
Podrobnosti
Prizorišče
Jesenice, 4270 Slovenija + Google Map